Pages

Wednesday, 29 February 2012

aku tak mintak sesiapa berdiri dekat cc aku !



Saya tak mintak awak call saya bila awak dah mara . Saya dah tak perlukan tu pon . Awak tidur jek la . Tak perlu nak call - call saya ag . Esok , lusa maseh ader . Saya tahu  awak penat sebenar nya nak layan or nak berkepit dengan saya . Saya tak mintak awak berkepit pon dengan saya . Pergi lah ke mana pon awak , nak . Saya tak mintak awak ader sentiasa di sisi saya . Tahu lah saya jaga diri saya . Saya dah besar awk .
Tak perlu awak nak bagitahu maner pon awak nak pergi . Pergi jek , Malam neh saya ta der pon rasa nak menang .


Saya sedar , tak mungkin ader orang akan bertahan dengan saya . Saya tak mintak sesiapa ader at cc . Saya akan terusakan hidup saya sendiri . Saya tak yakin ader orang boleh terima saya . Saya sedar , saya neh jenis yg macam mana . Awak jadik la pon yang awak nak . Saya ta kan merungut lagi . TAK PERLU INGAT KATA - KATA saya .

3 comments:

  1. pasrah jekk ayat dia.. cer tgk ni http://amrykin.blogspot.com/2012/02/jaga-hubungan-dengan-tuhan-insya-allah.html.. sekadar kongsi yerr ;)

    ReplyDelete

Assalammualaikum , Sila tinggalkan komen anda . Jangan segan segan yew :)

 
Images by Freepik